Euroflorist.nl

Bloemen bestellen, bloemen bezorgen en versturen met Euroflorist.nl Bloemen bezorgen is waar Euroflorist goed in is. Bloemen bestellen v��r 14 uur betekent dat wij vandaag nog uw bloemen laten bezorgen, ook naar het buitenland


Euroflorist.nl Reviews

    Boeket niet geleverd

    Boeket netjes optijd besteld 6/3/2024 zodat het ook op de juiste dag 8/3/2024 bezorgd kon worden. Via de mail bevestiging ontvangen dat het boeket op deze dag ook bezorgd ging worden. op de bezorgt dag kreeg een email dat wordt een dagje later door hun communicatie fout, maar tot nu toe hoort het niets meer aan hun kant.

    Sterke punten
    nog niet gezien

    Zwakke punten
    niet waar kunnen maken,
    communicatie heel slecht

    Zeer slechte service ~ te laat

    Zeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur+) met een versproduct (rode rozen a 50 euro voor Valentijnsdag) wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.

    Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet / nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur + te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?)

    Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute afrader!

    Zwakke punten
    Zeer slechte service ~ te laat bezorgd en onduidelijke informatie voorziening

    Pakket bij buren bezorgd.

    Bloemen op valentijn bezorgd bij een buurman die weigert het pakket te overhandigen. Vandaag contact opgenomen met Euroflorist die aangeeft dat het in de Algemene Voorwaarden staat dat het afgeleverd mag worden bij de buren en dat het verder mijn probleem is en dat ik het van te voren had moeten aangeven dat het niet bezorgd mag worden bij die buurman. Ten eerste, kan ik natuurlijk van te voren ook niet weten dat een buurman zal weigeren open te doen. Ten tweede, heb ik niks gevonden in de Algemene Voorwaarden wat erop duidt dat het bij de buren zou worden afgeleverd en ook in de e-mails voorafgaand stond dat het of op een ander moment of bij een afhaalpunt zou worden afgeleverd. Ten derde, de ondernemer heeft de wettelijke plicht om te zorgen dat het pakket bij de consument wordt afgeleverd en mocht dit niet gebeuren om welke reden dan ook dragen zij de verantwoordelijkheid hiervoor. Dit was volgens de werknemer aan de telefoon mijn interpretatie van de wet en zij zag dat anders. M.a.w.: kan mij niet boeien wat er in de wet staat, stik er maar in. Ten vierde, ik vond de opstelling van de medewerker totaal niet klantgericht of klantvriendelijk. Zeer defensieve houding en totaal niet oplossingsgericht. Erg jammer dat het zo moet gaan en raad iedereen aan hier nooit te bestellen.

    Zwakke punten
    Alles

    Opichters

    Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.

    Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
    Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.

    Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.

    We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.

    We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.

    Sterke punten
    Sterke punt is mensen oplichten

    Zwakke punten
    Betrouwbaarheid

    Had ik de reviews maar gezien

    Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:

    "Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
    Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
    informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."

    Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.

    Geen enkele reactie...

    Sterke punten
    Het betaalproces.

    Zwakke punten
    Alle rest. Niet eens bezorgen, nota bene van een condoleance boeket! En dat pas na dagen laten weten...

    Niet geleverd

    Echt schandalig bloemen werden niet geleverd. Telefonisch contact met medewerker die fout toegaf en verzekerde dag nadien alsnog te leveren. Tot op heden nog niets geleverd. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Verschillende mails gestuurd zonder resultaat. Geen bloemen maar geld ben ik kwijt. Dus let op voor deze bedrieger en bestel elders bloemen.

    Sterke punten
    Nihil

    Zwakke punten
    Niet geleverd. En ik ben mijn geld kwijt. Bedriegers. Wel euroflorist. Be

    Diven!!

    gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!

    Te triest voor woorden....

    Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
    Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
    Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!

    Schandalig

    24 December op zoek naar een bloemist die nog die dag kon leveren.op elke site stond dat het niet meer mogelijk was. Bij Euroflorist nog wel, helemaal blij besteld en zelfs bij in de bevestigingsmail stond nog dat er die dag geleverd zou worden. Krijg je na sluitingstijd van de winkels een telefoontje dat ze pas na de kerst kunnen leveren.

    Sterke punten
    Mooie site makkelijk te bestellen

    Zwakke punten
    Ze zetten maar wat op de site en zijn dus totaal onbetrouwbaar

    Verlepte bos bloemen

    Op 17 maart kreeg mijn man een boeket bloemen via euroflorist voor zijn verjaardag. Deze bloemen waren niet vers en al deels verlept. Sommige stelen waren helemaal papperig.
    De 18e gelijk gebeld naar euroflorist. Deze vroeg mij foto's door te sturen. De foto had ik van bovenaf genomen zodat de verlepte bloemen goed zichtbaar waren. Ik kreeg op de 19e een mail terug dat ik geen foto had gestuurd van de stelen. Verder was de mail verre van vriendelijk. Zo gaat euroflorist met klanten om !!

    Sterke punten
    Onvriendelijke mail sturen was wel een sterke kant

    Pure misleiding en oplichterij

    Mooie website, goed te navigeren, heb 39,50 voor een Groot boeket betaald en toen ik een foto van de ontvanger kreeg was het geleverde boeket nog niet eens de helft van het boeket Klein. Absoluut armzalig, en niets minder dan pure oplichterij. Klacht ingediend en verhaal gehaald en na anderhalve werkweek aan radiostilte volledig afgewimpeld met een "ja, het geleverde boeket kan verschillen van de afbeelding, het is echt wel in prijs gelijk, hoor!"
    Wat een onzin. Geleverde boeket zou amper 12 euro zijn op de markt, in een tuincentrum of een bloemist, Euroflorist is je geld niet waard.

    Zwakke punten
    Oplichters die je je geld niet waard geven.

    Paars kerststuk besteld, iets totaal anders geleverd

    Paars kerststuk besteld, ik begrijp dat het kan afwijken van de foto, maar iets totaal anders leveren kan echt niet. Je moet er als klant op kunnen vertrouwen dat wat geleverd wordt redelijk overeenkomt met het gene op de site van euroflorist staat afgebeeld.

    Sterke punten
    Mooie plaatjes op hun site

    Zwakke punten
    Levering komt niet overeen met bestelde

    GROOT besteld - mini gekregen

    Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
    Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?

    Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
    Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.

    Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.

    Bloemen voor crematie niet geleverd.

    Bloemen voor crematie niet geleverd.

    Bloemen voor crematie besteld twee dagen later. Online betaald en bevestiging gehad.
    Avond van te voren sms ontvangen dat deze geleverd is op het opgegeven adres.
    Bij het crematorium zijn ze niet afgeleverd en is niets ontvangen..
    Schofterig en schandalig.
    Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.
    review is dan ook: ZEER SLECHT.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Rouwboeket niet geleverd maar wel sms gestuurd dat dit wel was gebeurd.
    Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.

    Grote teleurstelling

    Ik had het grootste winterboeket besteld met allemaal kleurrijke bloemen.
    Mijn vrienden kregen echter een bijna geheel wit boeket met af en toe wat fletsroze bloemetjes. De bloemen waren ook nog geheel anders. Het leek meer op een rouwboeket. Ik ben diep teleurgesteld en wil dit niet accepteren!

    Sterke punten
    Bezorging was op tijd

    Zwakke punten
    Dat jullie niet nakomen wat men bestelt!

Bezoek Euroflorist.nl

Schrijf een review