Bloemen bestellen, bloemen bezorgen en versturen met Euroflorist.nl Bloemen bezorgen is waar Euroflorist goed in is. Bloemen bestellen v��r 14 uur betekent dat wij vandaag nog uw bloemen laten bezorgen, ook naar het buitenland
Echt schandalig bloemen werden niet geleverd. Telefonisch contact met medewerker die fout toegaf en verzekerde dag nadien alsnog te leveren. Tot op heden nog niets geleverd. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Verschillende mails gestuurd zonder resultaat. Geen bloemen maar geld ben ik kwijt. Dus let op voor deze bedrieger en bestel elders bloemen.
Sterke punten Nihil
Zwakke punten Niet geleverd. En ik ben mijn geld kwijt. Bedriegers. Wel euroflorist. Be
gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!
Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
24 December op zoek naar een bloemist die nog die dag kon leveren.op elke site stond dat het niet meer mogelijk was. Bij Euroflorist nog wel, helemaal blij besteld en zelfs bij in de bevestigingsmail stond nog dat er die dag geleverd zou worden. Krijg je na sluitingstijd van de winkels een telefoontje dat ze pas na de kerst kunnen leveren.
Sterke punten Mooie site makkelijk te bestellen
Zwakke punten Ze zetten maar wat op de site en zijn dus totaal onbetrouwbaar
Op 17 maart kreeg mijn man een boeket bloemen via euroflorist voor zijn verjaardag. Deze bloemen waren niet vers en al deels verlept. Sommige stelen waren helemaal papperig.
De 18e gelijk gebeld naar euroflorist. Deze vroeg mij foto's door te sturen. De foto had ik van bovenaf genomen zodat de verlepte bloemen goed zichtbaar waren. Ik kreeg op de 19e een mail terug dat ik geen foto had gestuurd van de stelen. Verder was de mail verre van vriendelijk. Zo gaat euroflorist met klanten om !!
Sterke punten Onvriendelijke mail sturen was wel een sterke kant
Mooie website, goed te navigeren, heb 39,50 voor een Groot boeket betaald en toen ik een foto van de ontvanger kreeg was het geleverde boeket nog niet eens de helft van het boeket Klein. Absoluut armzalig, en niets minder dan pure oplichterij. Klacht ingediend en verhaal gehaald en na anderhalve werkweek aan radiostilte volledig afgewimpeld met een "ja, het geleverde boeket kan verschillen van de afbeelding, het is echt wel in prijs gelijk, hoor!"
Wat een onzin. Geleverde boeket zou amper 12 euro zijn op de markt, in een tuincentrum of een bloemist, Euroflorist is je geld niet waard.
Zwakke punten Oplichters die je je geld niet waard geven.
Paars kerststuk besteld, ik begrijp dat het kan afwijken van de foto, maar iets totaal anders leveren kan echt niet. Je moet er als klant op kunnen vertrouwen dat wat geleverd wordt redelijk overeenkomt met het gene op de site van euroflorist staat afgebeeld.
Sterke punten Mooie plaatjes op hun site
Zwakke punten Levering komt niet overeen met bestelde
Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?
Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.
Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.
Bloemen voor crematie besteld twee dagen later. Online betaald en bevestiging gehad.
Avond van te voren sms ontvangen dat deze geleverd is op het opgegeven adres.
Bij het crematorium zijn ze niet afgeleverd en is niets ontvangen..
Schofterig en schandalig.
Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.
review is dan ook: ZEER SLECHT.
Sterke punten geen
Zwakke punten Rouwboeket niet geleverd maar wel sms gestuurd dat dit wel was gebeurd.
Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.
Ik had het grootste winterboeket besteld met allemaal kleurrijke bloemen.
Mijn vrienden kregen echter een bijna geheel wit boeket met af en toe wat fletsroze bloemetjes. De bloemen waren ook nog geheel anders. Het leek meer op een rouwboeket. Ik ben diep teleurgesteld en wil dit niet accepteren!
Sterke punten Bezorging was op tijd
Zwakke punten Dat jullie niet nakomen wat men bestelt!
Niet geleverd
Echt schandalig bloemen werden niet geleverd. Telefonisch contact met medewerker die fout toegaf en verzekerde dag nadien alsnog te leveren. Tot op heden nog niets geleverd. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Verschillende mails gestuurd zonder resultaat. Geen bloemen maar geld ben ik kwijt. Dus let op voor deze bedrieger en bestel elders bloemen.
Sterke punten
Nihil
Zwakke punten
Niet geleverd. En ik ben mijn geld kwijt. Bedriegers. Wel euroflorist. Be
Diven!!
gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!
Te triest voor woorden....
Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
Schandalig
24 December op zoek naar een bloemist die nog die dag kon leveren.op elke site stond dat het niet meer mogelijk was. Bij Euroflorist nog wel, helemaal blij besteld en zelfs bij in de bevestigingsmail stond nog dat er die dag geleverd zou worden. Krijg je na sluitingstijd van de winkels een telefoontje dat ze pas na de kerst kunnen leveren.
Sterke punten
Mooie site makkelijk te bestellen
Zwakke punten
Ze zetten maar wat op de site en zijn dus totaal onbetrouwbaar
Verlepte bos bloemen
Op 17 maart kreeg mijn man een boeket bloemen via euroflorist voor zijn verjaardag. Deze bloemen waren niet vers en al deels verlept. Sommige stelen waren helemaal papperig.
De 18e gelijk gebeld naar euroflorist. Deze vroeg mij foto's door te sturen. De foto had ik van bovenaf genomen zodat de verlepte bloemen goed zichtbaar waren. Ik kreeg op de 19e een mail terug dat ik geen foto had gestuurd van de stelen. Verder was de mail verre van vriendelijk. Zo gaat euroflorist met klanten om !!
Sterke punten
Onvriendelijke mail sturen was wel een sterke kant
Pure misleiding en oplichterij
Mooie website, goed te navigeren, heb 39,50 voor een Groot boeket betaald en toen ik een foto van de ontvanger kreeg was het geleverde boeket nog niet eens de helft van het boeket Klein. Absoluut armzalig, en niets minder dan pure oplichterij. Klacht ingediend en verhaal gehaald en na anderhalve werkweek aan radiostilte volledig afgewimpeld met een "ja, het geleverde boeket kan verschillen van de afbeelding, het is echt wel in prijs gelijk, hoor!"
Wat een onzin. Geleverde boeket zou amper 12 euro zijn op de markt, in een tuincentrum of een bloemist, Euroflorist is je geld niet waard.
Zwakke punten
Oplichters die je je geld niet waard geven.
Paars kerststuk besteld, iets totaal anders geleverd
Paars kerststuk besteld, ik begrijp dat het kan afwijken van de foto, maar iets totaal anders leveren kan echt niet. Je moet er als klant op kunnen vertrouwen dat wat geleverd wordt redelijk overeenkomt met het gene op de site van euroflorist staat afgebeeld.
Sterke punten
Mooie plaatjes op hun site
Zwakke punten
Levering komt niet overeen met bestelde
GROOT besteld - mini gekregen
Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?
Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.
Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.
Bloemen voor crematie niet geleverd.
Bloemen voor crematie niet geleverd.
Bloemen voor crematie besteld twee dagen later. Online betaald en bevestiging gehad.
Avond van te voren sms ontvangen dat deze geleverd is op het opgegeven adres.
Bij het crematorium zijn ze niet afgeleverd en is niets ontvangen..
Schofterig en schandalig.
Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.
review is dan ook: ZEER SLECHT.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Rouwboeket niet geleverd maar wel sms gestuurd dat dit wel was gebeurd.
Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.
Grote teleurstelling
Ik had het grootste winterboeket besteld met allemaal kleurrijke bloemen.
Mijn vrienden kregen echter een bijna geheel wit boeket met af en toe wat fletsroze bloemetjes. De bloemen waren ook nog geheel anders. Het leek meer op een rouwboeket. Ik ben diep teleurgesteld en wil dit niet accepteren!
Sterke punten
Bezorging was op tijd
Zwakke punten
Dat jullie niet nakomen wat men bestelt!