Euroflorist.nl

Bloemen bestellen, bloemen bezorgen en versturen met Euroflorist.nl Bloemen bezorgen is waar Euroflorist goed in is. Bloemen bestellen v��r 14 uur betekent dat wij vandaag nog uw bloemen laten bezorgen, ook naar het buitenland

Euroflorist.nl Reviews

Pure misleiding en oplichterij

Mooie website, goed te navigeren, heb 39,50 voor een Groot boeket betaald en toen ik een foto van de ontvanger kreeg was het geleverde boeket nog niet eens de helft van het boeket Klein. Absoluut armzalig, en niets minder dan pure oplichterij. Klacht ingediend en verhaal gehaald en na anderhalve werkweek aan radiostilte volledig afgewimpeld met een "ja, het geleverde boeket kan verschillen van de afbeelding, het is echt wel in prijs gelijk, hoor!" Wat een onzin. Geleverde boeket zou amper 12 euro zijn op de markt, in een tuincentrum of een bloemist, Euroflorist is je geld niet waard.

Zwakke punten
    Oplichters die je je geld niet waard geven.

Paars kerststuk besteld, iets totaal anders geleverd

Paars kerststuk besteld, ik begrijp dat het kan afwijken van de foto, maar iets totaal anders leveren kan echt niet. Je moet er als klant op kunnen vertrouwen dat wat geleverd wordt redelijk overeenkomt met het gene op de site van euroflorist staat afgebeeld.

Sterke punten
    Mooie plaatjes op hun site

Zwakke punten
    Levering komt niet overeen met bestelde

GROOT besteld - mini gekregen

Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering). Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem? Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg: Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist. Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.

Bloemen voor crematie niet geleverd.

Bloemen voor crematie niet geleverd. Bloemen voor crematie besteld twee dagen later. Online betaald en bevestiging gehad. Avond van te voren sms ontvangen dat deze geleverd is op het opgegeven adres. Bij het crematorium zijn ze niet afgeleverd en is niets ontvangen.. Schofterig en schandalig. Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar. review is dan ook: ZEER SLECHT.

Sterke punten
    geen

Zwakke punten
    Rouwboeket niet geleverd maar wel sms gestuurd dat dit wel was gebeurd. Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.

Grote teleurstelling

Ik had het grootste winterboeket besteld met allemaal kleurrijke bloemen. Mijn vrienden kregen echter een bijna geheel wit boeket met af en toe wat fletsroze bloemetjes. De bloemen waren ook nog geheel anders. Het leek meer op een rouwboeket. Ik ben diep teleurgesteld en wil dit niet accepteren!

Sterke punten
    Bezorging was op tijd

Zwakke punten