Ivm een overlijden ontving ik sept 2x boeket via Fleurop Anneke Kapteyn, dus niet de AK tot 2023. Boeketten waren dun en in beiden waren bloemen geknakt w.o. de prominente lelies: aan 1 tak ontbraken alle bloemen. Raar en oneerbiedig.
En opnieuw, nu voor de 82e verjaardag van mijn vrouw, een werkelijk schitterend boeket bloemen besteld bij La Bouquetterie. Pluim voor deze mensen. Kunstenaars!
Sterke punten Denken mee en werken met verse frisse bloemen e.d. boeketten zijn echt klasse!
Bloemen besteld en betaald voor een jarige maar nooit aangekomen ,vraag me af of het wel bestaat zo niet dan zijn het oplichters.zo ja dan komt daar een klant nooit meer terug .
En geld terug betalen daar doen ze niet aan .werd weer beloofd dat ze een nieuw boeket op zouden sturen .
Wacht nog even af .
Anders ben ik verplicht stappen te ondernemen maar winnen ga ik
Sterke punten Alleen maar negatieve recensies lees ik
Zwakke punten Al zo niet op tijd sturen
Geld sturen ze niet terug
Wat een belazerij, ach wat een klote lui. Lees de reviews van te voren en bestel niets bij deze fraudeurs. Ik heb wel betaald niets geleverd en onbereikbaar.
Wat een belazerij ach wat een klote lui
Lees de revierde van te voren en bestel
Niets bij deze fraudeurs wel
Betaald niets geleverd onbereikbaar verder
Hoe kun je leven wellicht voorin de kerk
Op zondag echt ff 2 minuten men hen graag wel ambulance as Nice bellen vooraf
Boeket netjes optijd besteld 6/3/2024 zodat het ook op de juiste dag 8/3/2024 bezorgd kon worden. Via de mail bevestiging ontvangen dat het boeket op deze dag ook bezorgd ging worden. op de bezorgt dag kreeg een email dat wordt een dagje later door hun communicatie fout, maar tot nu toe hoort het niets meer aan hun kant.
Sterke punten nog niet gezien
Zwakke punten niet waar kunnen maken,
communicatie heel slecht
Zeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur+) met een versproduct (rode rozen a 50 euro voor Valentijnsdag) wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.
Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet / nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur + te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?)
Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute afrader!
Zwakke punten Zeer slechte service ~ te laat bezorgd en onduidelijke informatie voorziening
Bloemen op valentijn bezorgd bij een buurman die weigert het pakket te overhandigen. Vandaag contact opgenomen met Euroflorist die aangeeft dat het in de Algemene Voorwaarden staat dat het afgeleverd mag worden bij de buren en dat het verder mijn probleem is en dat ik het van te voren had moeten aangeven dat het niet bezorgd mag worden bij die buurman. Ten eerste, kan ik natuurlijk van te voren ook niet weten dat een buurman zal weigeren open te doen. Ten tweede, heb ik niks gevonden in de Algemene Voorwaarden wat erop duidt dat het bij de buren zou worden afgeleverd en ook in de e-mails voorafgaand stond dat het of op een ander moment of bij een afhaalpunt zou worden afgeleverd. Ten derde, de ondernemer heeft de wettelijke plicht om te zorgen dat het pakket bij de consument wordt afgeleverd en mocht dit niet gebeuren om welke reden dan ook dragen zij de verantwoordelijkheid hiervoor. Dit was volgens de werknemer aan de telefoon mijn interpretatie van de wet en zij zag dat anders. M.a.w.: kan mij niet boeien wat er in de wet staat, stik er maar in. Ten vierde, ik vond de opstelling van de medewerker totaal niet klantgericht of klantvriendelijk. Zeer defensieve houding en totaal niet oplossingsgericht. Erg jammer dat het zo moet gaan en raad iedereen aan hier nooit te bestellen.
Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.
Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.
Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.
We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.
We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.
Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:
"Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."
Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.
Geen enkele reactie...
Sterke punten Het betaalproces.
Zwakke punten Alle rest. Niet eens bezorgen, nota bene van een condoleance boeket! En dat pas na dagen laten weten...
Echt schandalig bloemen werden niet geleverd. Telefonisch contact met medewerker die fout toegaf en verzekerde dag nadien alsnog te leveren. Tot op heden nog niets geleverd. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Verschillende mails gestuurd zonder resultaat. Geen bloemen maar geld ben ik kwijt. Dus let op voor deze bedrieger en bestel elders bloemen.
Sterke punten Nihil
Zwakke punten Niet geleverd. En ik ben mijn geld kwijt. Bedriegers. Wel euroflorist. Be
Voor ons 57 jaar bestaande huwelijk een schitterend boeket bloemen besteld bij de Bouquetterie aan de Steenstilstraat in Grunn. Werkelijk schitterend. Netjes verzorgd, keurig op tijd bezorgd. KLASSE!
Sterke punten Heel veel keus, erg origineel, modern, prettige omgang met de klant, denkt mee en houdt zich aan gemaakte afspraken. Klasse!
Ze luisteren goed naar wat je wensen zijn.
Ik wilde een collega in het zonnetje zetten. Door hun medewerking is dat helemaal gelukt. Van mij krijgen ze een dikke 10
gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!
Bij zoiets PERSOONLIJKS als een boeket de naam van de ontvanger verkeerd op het kaartje en afleverbon zetten. En dan bij klacht:
' helaas, foutje in het systeem. U kunt een voucher krijgen van 7,50'
Dan snap je echt je eigen dienstverlening niet. Want dan stuur je er een bloemetje achteraan met 'Sorry'.
Vanaf nu verander ik de "F' in een 'P'
Zwakke punten Zorgvuldigheid, logistiek en klantenservice
Er lag, toen ik een tijdje na mijn verjaardag thuiskwam, een briefje op de mat van bloemist Cees Flowershop, met de boodschap dat ze me helaas gemist hadden en dat ik een boeket kon komen halen wanneer het me uitkwam. De vraag was vooraf te bellen, zodat ze het voor me konden klaar maken.
Ik belde 2 weken later, omdat ik die tussenliggende weken zo veel van huis was dat ik het boeket niet veel gezien zou hebben. De reactie van de bloemiste verraste me: nee, we hebben niets op uw naam of adres staan. Welke datum staat erop? ( er stond geen datum op, foutje van de bloemist). Ook het ordernummer was niet vermeld.
Vraag: Misschien had iemand anders het al voor me opgehaald?
Antwoord: Dat kan toch niet zonder het kaartje wat ik hier in handen heb?
Uiteindelijk mocht ik eind van de middag een boeket komen halen. Ze hadden geen gegevens gevonden. Er is dus niet duidelijk wat de waarde van het boeket was en veel belangrijker, wie het mij gestuurd heeft en wat diegene daarmee had willen zeggen.
Ik merk dat dat me raakt. Want natuurlijk is een boeket bloemen mooi (hoewel de afkomst/footprint daarvan vaak minder mooi is...), maar het gebaar is vooral waardevol om te ontvangen.
Daarom dit bericht: stel dat jij het was, laat het me weten, zodat ik alsnog je boodschap kan ontvangen en je heel hartelijk kan bedanken!
PS. Mocht je ooit bloemen willen kopen in Leeuwarden, dan raad ik Cees en zijn flowershop af. Ik had al eerder een mijn verbazing wekkende onprettige ervaring met ze qua service. (Ja, ik krijg vaker boeketjes thuisbezorgd... glim glim dankbaar) Een foutje kan iedereen maken, maar er was geen excuus, eerder insinuatie dat het aan mij zou liggen én van alle boeketten die ik de laatste jaren ontvangen heb, lijkt dit het meest eenvoudige bosje ooit...
Blomke van Romke levert in mijn ervaring goede service.
En, voor zover mijn inzicht rijkt, qua footprint beduidend vriendelijker én mooi, de bloemen bij de Dorpstun in Snakkerburen! Daar knip je ze zelf, uit de tuin. Die hebben dus geen lange reis gemaakt én ze worden op milieuvriendelijke wijze geteeld.
Sterke punten weet ik niet
Zwakke punten gezorgd dat onduidelijk is wie een boeket stuurt en wat de waarde was. Vervolgens het goedkoopste boeket meegeven, geen excuus aanbieden en insinueren dat de fout bij de klant ligt.
Bloemen keurig zondag, moederdag, voor de deur gezet, een prachtig boeket dat dat nu donderdag nog even prachtig is. Ververs, op jullie advies, wel iedere het water
Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
24 December op zoek naar een bloemist die nog die dag kon leveren.op elke site stond dat het niet meer mogelijk was. Bij Euroflorist nog wel, helemaal blij besteld en zelfs bij in de bevestigingsmail stond nog dat er die dag geleverd zou worden. Krijg je na sluitingstijd van de winkels een telefoontje dat ze pas na de kerst kunnen leveren.
Sterke punten Mooie site makkelijk te bestellen
Zwakke punten Ze zetten maar wat op de site en zijn dus totaal onbetrouwbaar
Mooie bloemen, maar door gebrek aan service is deze bloemist niet aan te raden. We hadden onlangs een rouwboeket en andere bloemen besteld, voor een bedrag van een kleine € 200,-. Winkelhulp die bestelling aannam maakte vergissingen m.t.t. informatie over afhaaltijd/bezorging en betaalafspraak. Dit alles heeft ons veel stress bezorgd in een tijd waar empathie gewenst is. Enkele weken later e.e.a. teruggekoppeld aan bedrijfseigenaar. Werknemer blijft volhouden dat de vergissing bij de client lag. Eigenaar Herman toonde zich solidair met personeel, en ging er zonder meer vanuit dat de vergissing bij client lag. We mochten de bloemenzaak verlaten met 5 witte rozen als troostprijs.
Op 17 maart kreeg mijn man een boeket bloemen via euroflorist voor zijn verjaardag. Deze bloemen waren niet vers en al deels verlept. Sommige stelen waren helemaal papperig.
De 18e gelijk gebeld naar euroflorist. Deze vroeg mij foto's door te sturen. De foto had ik van bovenaf genomen zodat de verlepte bloemen goed zichtbaar waren. Ik kreeg op de 19e een mail terug dat ik geen foto had gestuurd van de stelen. Verder was de mail verre van vriendelijk. Zo gaat euroflorist met klanten om !!
Sterke punten Onvriendelijke mail sturen was wel een sterke kant
2x rouwboeket Fleurop AK kapot
Review over Anneke KapteynIvm een overlijden ontving ik sept 2x boeket via Fleurop Anneke Kapteyn, dus niet de AK tot 2023. Boeketten waren dun en in beiden waren bloemen geknakt w.o. de prominente lelies: aan 1 tak ontbraken alle bloemen. Raar en oneerbiedig.
Niet tevreden
Review over Bloemsierkunst SjerpIk wilde zelf bloemen uitkiezen voor een boeket.Dat viel niet in goede aarde bij de verkoopster.
Onvriendelijk!
Bloemenvakwerk
Review over La BouquetterieEn opnieuw, nu voor de 82e verjaardag van mijn vrouw, een werkelijk schitterend boeket bloemen besteld bij La Bouquetterie. Pluim voor deze mensen. Kunstenaars!
Sterke punten
Denken mee en werken met verse frisse bloemen e.d. boeketten zijn echt klasse!
Zwakke punten
Geen enkele
Zeer slechte bloemist
Review over Euroflorist.nlBloemen besteld en betaald voor een jarige maar nooit aangekomen ,vraag me af of het wel bestaat zo niet dan zijn het oplichters.zo ja dan komt daar een klant nooit meer terug .
En geld terug betalen daar doen ze niet aan .werd weer beloofd dat ze een nieuw boeket op zouden sturen .
Wacht nog even af .
Anders ben ik verplicht stappen te ondernemen maar winnen ga ik
Sterke punten
Alleen maar negatieve recensies lees ik
Zwakke punten
Al zo niet op tijd sturen
Geld sturen ze niet terug
Euroflorist
Review over Euroflorist.nlWat een belazerij, ach wat een klote lui. Lees de reviews van te voren en bestel niets bij deze fraudeurs. Ik heb wel betaald niets geleverd en onbereikbaar.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Teveel om op te noemen
Euroflorist
Review over Euroflorist.nlWat een belazerij ach wat een klote lui
Lees de revierde van te voren en bestel
Niets bij deze fraudeurs wel
Betaald niets geleverd onbereikbaar verder
Hoe kun je leven wellicht voorin de kerk
Op zondag echt ff 2 minuten men hen graag wel ambulance as Nice bellen vooraf
Overlijdensboeket
Review over Euroflorist.nlIn een woord prachtig. Onze verwachtingen echt overtroffen!
Sterke punten
Eenvoudig een mooi boeket te vinden wat passend is
Overlijdensboeket
Review over Euroflorist.nlIn een woord prachtig. Onze verwachtingen echt overtroffen!
Sterke punten
Eenvoudig een mooi boeket te vinden wat passend is
Boeket niet geleverd
Review over Euroflorist.nlBoeket netjes optijd besteld 6/3/2024 zodat het ook op de juiste dag 8/3/2024 bezorgd kon worden. Via de mail bevestiging ontvangen dat het boeket op deze dag ook bezorgd ging worden. op de bezorgt dag kreeg een email dat wordt een dagje later door hun communicatie fout, maar tot nu toe hoort het niets meer aan hun kant.
Sterke punten
nog niet gezien
Zwakke punten
niet waar kunnen maken,
communicatie heel slecht
Zeer slechte service ~ te laat
Review over Euroflorist.nlZeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur+) met een versproduct (rode rozen a 50 euro voor Valentijnsdag) wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.
Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet / nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur + te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?)
Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute afrader!
Zwakke punten
Zeer slechte service ~ te laat bezorgd en onduidelijke informatie voorziening
Pakket bij buren bezorgd.
Review over Euroflorist.nlBloemen op valentijn bezorgd bij een buurman die weigert het pakket te overhandigen. Vandaag contact opgenomen met Euroflorist die aangeeft dat het in de Algemene Voorwaarden staat dat het afgeleverd mag worden bij de buren en dat het verder mijn probleem is en dat ik het van te voren had moeten aangeven dat het niet bezorgd mag worden bij die buurman. Ten eerste, kan ik natuurlijk van te voren ook niet weten dat een buurman zal weigeren open te doen. Ten tweede, heb ik niks gevonden in de Algemene Voorwaarden wat erop duidt dat het bij de buren zou worden afgeleverd en ook in de e-mails voorafgaand stond dat het of op een ander moment of bij een afhaalpunt zou worden afgeleverd. Ten derde, de ondernemer heeft de wettelijke plicht om te zorgen dat het pakket bij de consument wordt afgeleverd en mocht dit niet gebeuren om welke reden dan ook dragen zij de verantwoordelijkheid hiervoor. Dit was volgens de werknemer aan de telefoon mijn interpretatie van de wet en zij zag dat anders. M.a.w.: kan mij niet boeien wat er in de wet staat, stik er maar in. Ten vierde, ik vond de opstelling van de medewerker totaal niet klantgericht of klantvriendelijk. Zeer defensieve houding en totaal niet oplossingsgericht. Erg jammer dat het zo moet gaan en raad iedereen aan hier nooit te bestellen.
Zwakke punten
Alles
Opichters
Review over Euroflorist.nlEen mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.
Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.
Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.
We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.
We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.
Sterke punten
Sterke punt is mensen oplichten
Zwakke punten
Betrouwbaarheid
Had ik de reviews maar gezien
Review over Euroflorist.nlWat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:
"Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."
Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.
Geen enkele reactie...
Sterke punten
Het betaalproces.
Zwakke punten
Alle rest. Niet eens bezorgen, nota bene van een condoleance boeket! En dat pas na dagen laten weten...
Niet geleverd
Review over Euroflorist.nlEcht schandalig bloemen werden niet geleverd. Telefonisch contact met medewerker die fout toegaf en verzekerde dag nadien alsnog te leveren. Tot op heden nog niets geleverd. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Verschillende mails gestuurd zonder resultaat. Geen bloemen maar geld ben ik kwijt. Dus let op voor deze bedrieger en bestel elders bloemen.
Sterke punten
Nihil
Zwakke punten
Niet geleverd. En ik ben mijn geld kwijt. Bedriegers. Wel euroflorist. Be
Schitterend boeket
Review over La BouquetterieVoor ons 57 jaar bestaande huwelijk een schitterend boeket bloemen besteld bij de Bouquetterie aan de Steenstilstraat in Grunn. Werkelijk schitterend. Netjes verzorgd, keurig op tijd bezorgd. KLASSE!
Sterke punten
Heel veel keus, erg origineel, modern, prettige omgang met de klant, denkt mee en houdt zich aan gemaakte afspraken. Klasse!
Zwakke punten
Werkelijk geen.
Meedenkend
Review over AnemoonZe luisteren goed naar wat je wensen zijn.
Ik wilde een collega in het zonnetje zetten. Door hun medewerking is dat helemaal gelukt. Van mij krijgen ze een dikke 10
Sterke punten
Ze luisteren echt
Zwakke punten
Geen
Diven!!
Review over Euroflorist.nlgelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!
Zeer goed en mooi
Review over Piets BloemenBoetiekGoed bezorgt en zeer mooi rouw boeket een dikke 10 top bedankt namens de fam
te slecht
Review over FleurOpBij zoiets PERSOONLIJKS als een boeket de naam van de ontvanger verkeerd op het kaartje en afleverbon zetten. En dan bij klacht:
' helaas, foutje in het systeem. U kunt een voucher krijgen van 7,50'
Dan snap je echt je eigen dienstverlening niet. Want dan stuur je er een bloemetje achteraan met 'Sorry'.
Vanaf nu verander ik de "F' in een 'P'
Zwakke punten
Zorgvuldigheid, logistiek en klantenservice
boeket onbekende afzender
Review over Cees FlowershopEr lag, toen ik een tijdje na mijn verjaardag thuiskwam, een briefje op de mat van bloemist Cees Flowershop, met de boodschap dat ze me helaas gemist hadden en dat ik een boeket kon komen halen wanneer het me uitkwam. De vraag was vooraf te bellen, zodat ze het voor me konden klaar maken.
Ik belde 2 weken later, omdat ik die tussenliggende weken zo veel van huis was dat ik het boeket niet veel gezien zou hebben. De reactie van de bloemiste verraste me: nee, we hebben niets op uw naam of adres staan. Welke datum staat erop? ( er stond geen datum op, foutje van de bloemist). Ook het ordernummer was niet vermeld.
Vraag: Misschien had iemand anders het al voor me opgehaald?
Antwoord: Dat kan toch niet zonder het kaartje wat ik hier in handen heb?
Uiteindelijk mocht ik eind van de middag een boeket komen halen. Ze hadden geen gegevens gevonden. Er is dus niet duidelijk wat de waarde van het boeket was en veel belangrijker, wie het mij gestuurd heeft en wat diegene daarmee had willen zeggen.
Ik merk dat dat me raakt. Want natuurlijk is een boeket bloemen mooi (hoewel de afkomst/footprint daarvan vaak minder mooi is...), maar het gebaar is vooral waardevol om te ontvangen.
Daarom dit bericht: stel dat jij het was, laat het me weten, zodat ik alsnog je boodschap kan ontvangen en je heel hartelijk kan bedanken!
PS. Mocht je ooit bloemen willen kopen in Leeuwarden, dan raad ik Cees en zijn flowershop af. Ik had al eerder een mijn verbazing wekkende onprettige ervaring met ze qua service. (Ja, ik krijg vaker boeketjes thuisbezorgd... glim glim dankbaar) Een foutje kan iedereen maken, maar er was geen excuus, eerder insinuatie dat het aan mij zou liggen én van alle boeketten die ik de laatste jaren ontvangen heb, lijkt dit het meest eenvoudige bosje ooit...
Blomke van Romke levert in mijn ervaring goede service.
En, voor zover mijn inzicht rijkt, qua footprint beduidend vriendelijker én mooi, de bloemen bij de Dorpstun in Snakkerburen! Daar knip je ze zelf, uit de tuin. Die hebben dus geen lange reis gemaakt én ze worden op milieuvriendelijke wijze geteeld.
Sterke punten
weet ik niet
Zwakke punten
gezorgd dat onduidelijk is wie een boeket stuurt en wat de waarde was. Vervolgens het goedkoopste boeket meegeven, geen excuus aanbieden en insinueren dat de fout bij de klant ligt.
Meer dan tevreden
Review over Anneke KapteynBloemen keurig zondag, moederdag, voor de deur gezet, een prachtig boeket dat dat nu donderdag nog even prachtig is. Ververs, op jullie advies, wel iedere het water
Sterke punten
Kwaliteit bloemen
Te triest voor woorden....
Review over Euroflorist.nlBloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
Schandalig
Review over Euroflorist.nl24 December op zoek naar een bloemist die nog die dag kon leveren.op elke site stond dat het niet meer mogelijk was. Bij Euroflorist nog wel, helemaal blij besteld en zelfs bij in de bevestigingsmail stond nog dat er die dag geleverd zou worden. Krijg je na sluitingstijd van de winkels een telefoontje dat ze pas na de kerst kunnen leveren.
Sterke punten
Mooie site makkelijk te bestellen
Zwakke punten
Ze zetten maar wat op de site en zijn dus totaal onbetrouwbaar
Rouwboeket - Service en Empathie is belangrijk!
Review over Bloemsierkunst SjerpMooie bloemen, maar door gebrek aan service is deze bloemist niet aan te raden. We hadden onlangs een rouwboeket en andere bloemen besteld, voor een bedrag van een kleine € 200,-. Winkelhulp die bestelling aannam maakte vergissingen m.t.t. informatie over afhaaltijd/bezorging en betaalafspraak. Dit alles heeft ons veel stress bezorgd in een tijd waar empathie gewenst is. Enkele weken later e.e.a. teruggekoppeld aan bedrijfseigenaar. Werknemer blijft volhouden dat de vergissing bij de client lag. Eigenaar Herman toonde zich solidair met personeel, en ging er zonder meer vanuit dat de vergissing bij client lag. We mochten de bloemenzaak verlaten met 5 witte rozen als troostprijs.
Sterke punten
Mooie bloemen
Zwakke punten
Slechte service
Verlepte bos bloemen
Review over Euroflorist.nlOp 17 maart kreeg mijn man een boeket bloemen via euroflorist voor zijn verjaardag. Deze bloemen waren niet vers en al deels verlept. Sommige stelen waren helemaal papperig.
De 18e gelijk gebeld naar euroflorist. Deze vroeg mij foto's door te sturen. De foto had ik van bovenaf genomen zodat de verlepte bloemen goed zichtbaar waren. Ik kreeg op de 19e een mail terug dat ik geen foto had gestuurd van de stelen. Verder was de mail verre van vriendelijk. Zo gaat euroflorist met klanten om !!
Sterke punten
Onvriendelijke mail sturen was wel een sterke kant