Reviews over Bloemisten

Bruidsboeket vergeten - Review over La Bouquetterie

Zeer slechte ervaring! Vandaag om 8.15 uur Het bruidsboeket opgehaald met mijn broer( de bruidegom). Echter waren ze vergeten het boeket te maken. Met een bosje witte rozen uit de winkel werd er snel een boeket in elkaar gedraaid en een corsage in elkaar gewipt. Vervelend moeten wachten waar geen tijd voor was. En Voor €75.!! Kregen we uiteindelijk Een scheef boeket met loshangende bladeren eronder en een veel te grote corsage. Hierover direct opgebeld en er is beloofd €40 euro retour te storten. Dit leek eerst nog netjes. Echter toen de bruid uiteindelijk het boeket kreeg bleek het ook nog eens niet te zijn wat ze besteld had. Daar het boeket scheef was , en geen eucalyptus had zoals gevraagd maar asparagus en ook nog rozen met Al bruine blaadjes had, Zelf het boeket uit elkaar gehaald en met bladeren uit de tuin een nieuw boeket gemaakt. Nogmaals gebeld dat ze ook nog het verkeerde boeket hadden gemaakt. Kreeg ik eigenlijk alleen nog maar te horen dat ze het helemaal niet scheef vonden en het kwam erop neer dat ik met €40 retour tevreden moest zijn. Eigenlijk heb ik zelf met een bosje van nog geen €10 een bruidsboeket moeten maken. En zelf de gigantische corsage moeten bijknippen. Schandalig duur voor een mislukt boeket op een memorabele dag. Dit was echt een mega misser en heeft behoorlijk wat invloed gehad op de bruid. Echt verdrietig.

Sterke punten
    -

Zwakke punten
    -

GROOT besteld - mini gekregen - Review over Euroflorist.nl

Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering). Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem? Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg: Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist. Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.

Bloemen voor crematie niet geleverd. - Review over Euroflorist.nl

Bloemen voor crematie niet geleverd. Bloemen voor crematie besteld twee dagen later. Online betaald en bevestiging gehad. Avond van te voren sms ontvangen dat deze geleverd is op het opgegeven adres. Bij het crematorium zijn ze niet afgeleverd en is niets ontvangen.. Schofterig en schandalig. Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar. review is dan ook: ZEER SLECHT.

Sterke punten
    geen

Zwakke punten
    Rouwboeket niet geleverd maar wel sms gestuurd dat dit wel was gebeurd. Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.

Grote teleurstelling - Review over Euroflorist.nl

Ik had het grootste winterboeket besteld met allemaal kleurrijke bloemen. Mijn vrienden kregen echter een bijna geheel wit boeket met af en toe wat fletsroze bloemetjes. De bloemen waren ook nog geheel anders. Het leek meer op een rouwboeket. Ik ben diep teleurgesteld en wil dit niet accepteren!

Sterke punten
    Bezorging was op tijd

Zwakke punten
    Dat jullie niet nakomen wat men bestelt!

werkelijk fenomenaal mooi bloemstuk - Review over Fiore di Acacia

Vanmorgen in de winkel gevraagd om een mooi rood en groot tafelbloemstuk voor bij een groot familiediner. Uitgelegd wat ik graag zou willen. Uiterst vriendelijk geholpen en het was zeer snel klaar en werd zonder extra kosten ook nog bezorgd. Onze monden vielen open van verbazing. Wat een vakmanschap en zo schitterend mooi. Uiteraard wel een fooi gegeven en dit wordt vanaf nu ons vaste adres. Echt een aangename aanrader.

Sterke punten
    Vakkundighied, snelheid en vriendelijkheid.

Zwakke punten