Reviews over Bloemisten


    Euroflorist

    Review over Euroflorist.nl

    Wat een belazerij, ach wat een klote lui. Lees de reviews van te voren en bestel niets bij deze fraudeurs. Ik heb wel betaald niets geleverd en onbereikbaar.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen

    Euroflorist

    Review over Euroflorist.nl

    Wat een belazerij ach wat een klote lui
    Lees de revierde van te voren en bestel
    Niets bij deze fraudeurs wel
    Betaald niets geleverd onbereikbaar verder
    Hoe kun je leven wellicht voorin de kerk
    Op zondag echt ff 2 minuten men hen graag wel ambulance as Nice bellen vooraf

    Overlijdensboeket

    Review over Euroflorist.nl

    In een woord prachtig. Onze verwachtingen echt overtroffen!

    Sterke punten
    Eenvoudig een mooi boeket te vinden wat passend is

    Overlijdensboeket

    Review over Euroflorist.nl

    In een woord prachtig. Onze verwachtingen echt overtroffen!

    Sterke punten
    Eenvoudig een mooi boeket te vinden wat passend is

    Boeket niet geleverd

    Review over Euroflorist.nl

    Boeket netjes optijd besteld 6/3/2024 zodat het ook op de juiste dag 8/3/2024 bezorgd kon worden. Via de mail bevestiging ontvangen dat het boeket op deze dag ook bezorgd ging worden. op de bezorgt dag kreeg een email dat wordt een dagje later door hun communicatie fout, maar tot nu toe hoort het niets meer aan hun kant.

    Sterke punten
    nog niet gezien

    Zwakke punten
    niet waar kunnen maken,
    communicatie heel slecht

    Zeer slechte service ~ te laat

    Review over Euroflorist.nl

    Zeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur+) met een versproduct (rode rozen a 50 euro voor Valentijnsdag) wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.

    Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet / nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur + te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?)

    Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute afrader!

    Zwakke punten
    Zeer slechte service ~ te laat bezorgd en onduidelijke informatie voorziening

    Pakket bij buren bezorgd.

    Review over Euroflorist.nl

    Bloemen op valentijn bezorgd bij een buurman die weigert het pakket te overhandigen. Vandaag contact opgenomen met Euroflorist die aangeeft dat het in de Algemene Voorwaarden staat dat het afgeleverd mag worden bij de buren en dat het verder mijn probleem is en dat ik het van te voren had moeten aangeven dat het niet bezorgd mag worden bij die buurman. Ten eerste, kan ik natuurlijk van te voren ook niet weten dat een buurman zal weigeren open te doen. Ten tweede, heb ik niks gevonden in de Algemene Voorwaarden wat erop duidt dat het bij de buren zou worden afgeleverd en ook in de e-mails voorafgaand stond dat het of op een ander moment of bij een afhaalpunt zou worden afgeleverd. Ten derde, de ondernemer heeft de wettelijke plicht om te zorgen dat het pakket bij de consument wordt afgeleverd en mocht dit niet gebeuren om welke reden dan ook dragen zij de verantwoordelijkheid hiervoor. Dit was volgens de werknemer aan de telefoon mijn interpretatie van de wet en zij zag dat anders. M.a.w.: kan mij niet boeien wat er in de wet staat, stik er maar in. Ten vierde, ik vond de opstelling van de medewerker totaal niet klantgericht of klantvriendelijk. Zeer defensieve houding en totaal niet oplossingsgericht. Erg jammer dat het zo moet gaan en raad iedereen aan hier nooit te bestellen.

    Zwakke punten
    Alles

    Opichters

    Review over Euroflorist.nl

    Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.

    Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
    Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.

    Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.

    We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.

    We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.

    Sterke punten
    Sterke punt is mensen oplichten

    Zwakke punten
    Betrouwbaarheid

    Had ik de reviews maar gezien

    Review over Euroflorist.nl

    Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:

    "Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
    Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
    informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."

    Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.

    Geen enkele reactie...

    Sterke punten
    Het betaalproces.

    Zwakke punten
    Alle rest. Niet eens bezorgen, nota bene van een condoleance boeket! En dat pas na dagen laten weten...

    Niet geleverd

    Review over Euroflorist.nl

    Echt schandalig bloemen werden niet geleverd. Telefonisch contact met medewerker die fout toegaf en verzekerde dag nadien alsnog te leveren. Tot op heden nog niets geleverd. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Verschillende mails gestuurd zonder resultaat. Geen bloemen maar geld ben ik kwijt. Dus let op voor deze bedrieger en bestel elders bloemen.

    Sterke punten
    Nihil

    Zwakke punten
    Niet geleverd. En ik ben mijn geld kwijt. Bedriegers. Wel euroflorist. Be

    Schitterend boeket

    Review over La Bouquetterie

    Voor ons 57 jaar bestaande huwelijk een schitterend boeket bloemen besteld bij de Bouquetterie aan de Steenstilstraat in Grunn. Werkelijk schitterend. Netjes verzorgd, keurig op tijd bezorgd. KLASSE!

    Sterke punten
    Heel veel keus, erg origineel, modern, prettige omgang met de klant, denkt mee en houdt zich aan gemaakte afspraken. Klasse!

    Zwakke punten
    Werkelijk geen.

    Meedenkend

    Review over Anemoon

    Ze luisteren goed naar wat je wensen zijn.
    Ik wilde een collega in het zonnetje zetten. Door hun medewerking is dat helemaal gelukt. Van mij krijgen ze een dikke 10

    Sterke punten
    Ze luisteren echt

    Zwakke punten
    Geen

    Diven!!

    Review over Euroflorist.nl

    gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!

    Zeer goed en mooi

    Review over Piets BloemenBoetiek

    Goed bezorgt en zeer mooi rouw boeket een dikke 10 top bedankt namens de fam

    te slecht

    Review over FleurOp

    Bij zoiets PERSOONLIJKS als een boeket de naam van de ontvanger verkeerd op het kaartje en afleverbon zetten. En dan bij klacht:
    ' helaas, foutje in het systeem. U kunt een voucher krijgen van 7,50'
    Dan snap je echt je eigen dienstverlening niet. Want dan stuur je er een bloemetje achteraan met 'Sorry'.
    Vanaf nu verander ik de "F' in een 'P'

    Zwakke punten
    Zorgvuldigheid, logistiek en klantenservice

    boeket onbekende afzender

    Review over Cees Flowershop

    Er lag, toen ik een tijdje na mijn verjaardag thuiskwam, een briefje op de mat van bloemist Cees Flowershop, met de boodschap dat ze me helaas gemist hadden en dat ik een boeket kon komen halen wanneer het me uitkwam. De vraag was vooraf te bellen, zodat ze het voor me konden klaar maken.


    Ik belde 2 weken later, omdat ik die tussenliggende weken zo veel van huis was dat ik het boeket niet veel gezien zou hebben. De reactie van de bloemiste verraste me: nee, we hebben niets op uw naam of adres staan. Welke datum staat erop? ( er stond geen datum op, foutje van de bloemist). Ook het ordernummer was niet vermeld.


    Vraag: Misschien had iemand anders het al voor me opgehaald?
    Antwoord: Dat kan toch niet zonder het kaartje wat ik hier in handen heb?


    Uiteindelijk mocht ik eind van de middag een boeket komen halen. Ze hadden geen gegevens gevonden. Er is dus niet duidelijk wat de waarde van het boeket was en veel belangrijker, wie het mij gestuurd heeft en wat diegene daarmee had willen zeggen.


    Ik merk dat dat me raakt. Want natuurlijk is een boeket bloemen mooi (hoewel de afkomst/footprint daarvan vaak minder mooi is...), maar het gebaar is vooral waardevol om te ontvangen.


    Daarom dit bericht: stel dat jij het was, laat het me weten, zodat ik alsnog je boodschap kan ontvangen en je heel hartelijk kan bedanken!


    PS. Mocht je ooit bloemen willen kopen in Leeuwarden, dan raad ik Cees en zijn flowershop af. Ik had al eerder een mijn verbazing wekkende onprettige ervaring met ze qua service. (Ja, ik krijg vaker boeketjes thuisbezorgd... glim glim dankbaar) Een foutje kan iedereen maken, maar er was geen excuus, eerder insinuatie dat het aan mij zou liggen én van alle boeketten die ik de laatste jaren ontvangen heb, lijkt dit het meest eenvoudige bosje ooit...

    Blomke van Romke levert in mijn ervaring goede service.

    En, voor zover mijn inzicht rijkt, qua footprint beduidend vriendelijker én mooi, de bloemen bij de Dorpstun in Snakkerburen! Daar knip je ze zelf, uit de tuin. Die hebben dus geen lange reis gemaakt én ze worden op milieuvriendelijke wijze geteeld.

    Sterke punten
    weet ik niet

    Zwakke punten
    gezorgd dat onduidelijk is wie een boeket stuurt en wat de waarde was. Vervolgens het goedkoopste boeket meegeven, geen excuus aanbieden en insinueren dat de fout bij de klant ligt.

    Meer dan tevreden

    Review over Anneke Kapteyn

    Bloemen keurig zondag, moederdag, voor de deur gezet, een prachtig boeket dat dat nu donderdag nog even prachtig is. Ververs, op jullie advies, wel iedere het water

    Sterke punten
    Kwaliteit bloemen

    Te triest voor woorden....

    Review over Euroflorist.nl

    Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
    Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
    Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!

    Schandalig

    Review over Euroflorist.nl

    24 December op zoek naar een bloemist die nog die dag kon leveren.op elke site stond dat het niet meer mogelijk was. Bij Euroflorist nog wel, helemaal blij besteld en zelfs bij in de bevestigingsmail stond nog dat er die dag geleverd zou worden. Krijg je na sluitingstijd van de winkels een telefoontje dat ze pas na de kerst kunnen leveren.

    Sterke punten
    Mooie site makkelijk te bestellen

    Zwakke punten
    Ze zetten maar wat op de site en zijn dus totaal onbetrouwbaar

    Rouwboeket - Service en Empathie is belangrijk!

    Review over Bloemsierkunst Sjerp

    Mooie bloemen, maar door gebrek aan service is deze bloemist niet aan te raden. We hadden onlangs een rouwboeket en andere bloemen besteld, voor een bedrag van een kleine € 200,-. Winkelhulp die bestelling aannam maakte vergissingen m.t.t. informatie over afhaaltijd/bezorging en betaalafspraak. Dit alles heeft ons veel stress bezorgd in een tijd waar empathie gewenst is. Enkele weken later e.e.a. teruggekoppeld aan bedrijfseigenaar. Werknemer blijft volhouden dat de vergissing bij de client lag. Eigenaar Herman toonde zich solidair met personeel, en ging er zonder meer vanuit dat de vergissing bij client lag. We mochten de bloemenzaak verlaten met 5 witte rozen als troostprijs.

    Sterke punten
    Mooie bloemen

    Zwakke punten
    Slechte service

    Verlepte bos bloemen

    Review over Euroflorist.nl

    Op 17 maart kreeg mijn man een boeket bloemen via euroflorist voor zijn verjaardag. Deze bloemen waren niet vers en al deels verlept. Sommige stelen waren helemaal papperig.
    De 18e gelijk gebeld naar euroflorist. Deze vroeg mij foto's door te sturen. De foto had ik van bovenaf genomen zodat de verlepte bloemen goed zichtbaar waren. Ik kreeg op de 19e een mail terug dat ik geen foto had gestuurd van de stelen. Verder was de mail verre van vriendelijk. Zo gaat euroflorist met klanten om !!

    Sterke punten
    Onvriendelijke mail sturen was wel een sterke kant

    Pure misleiding en oplichterij

    Review over Euroflorist.nl

    Mooie website, goed te navigeren, heb 39,50 voor een Groot boeket betaald en toen ik een foto van de ontvanger kreeg was het geleverde boeket nog niet eens de helft van het boeket Klein. Absoluut armzalig, en niets minder dan pure oplichterij. Klacht ingediend en verhaal gehaald en na anderhalve werkweek aan radiostilte volledig afgewimpeld met een "ja, het geleverde boeket kan verschillen van de afbeelding, het is echt wel in prijs gelijk, hoor!"
    Wat een onzin. Geleverde boeket zou amper 12 euro zijn op de markt, in een tuincentrum of een bloemist, Euroflorist is je geld niet waard.

    Zwakke punten
    Oplichters die je je geld niet waard geven.

    Paars kerststuk besteld, iets totaal anders geleverd

    Review over Euroflorist.nl

    Paars kerststuk besteld, ik begrijp dat het kan afwijken van de foto, maar iets totaal anders leveren kan echt niet. Je moet er als klant op kunnen vertrouwen dat wat geleverd wordt redelijk overeenkomt met het gene op de site van euroflorist staat afgebeeld.

    Sterke punten
    Mooie plaatjes op hun site

    Zwakke punten
    Levering komt niet overeen met bestelde

    Bruidsboeket vergeten

    Review over La Bouquetterie

    Zeer slechte ervaring! Vandaag om 8.15 uur Het bruidsboeket opgehaald met mijn broer( de bruidegom). Echter waren ze vergeten het boeket te maken. Met een bosje witte rozen uit de winkel werd er snel een boeket in elkaar gedraaid en een corsage in elkaar gewipt. Vervelend moeten wachten waar geen tijd voor was.
    En Voor €75.!! Kregen we uiteindelijk Een scheef boeket met loshangende bladeren eronder en een veel te grote corsage. Hierover direct opgebeld en er is beloofd €40 euro retour te storten. Dit leek eerst nog netjes. Echter toen de bruid uiteindelijk het boeket kreeg bleek het ook nog eens niet te zijn wat ze besteld had. Daar het boeket scheef was , en geen eucalyptus had zoals gevraagd maar asparagus en ook nog rozen met Al bruine blaadjes had, Zelf het boeket uit elkaar gehaald en met bladeren uit de tuin een nieuw boeket gemaakt.
    Nogmaals gebeld dat ze ook nog het verkeerde boeket hadden gemaakt. Kreeg ik eigenlijk alleen nog maar te horen dat ze het helemaal niet scheef vonden en het kwam erop neer dat ik met €40 retour tevreden moest zijn.

    Eigenlijk heb ik zelf met een bosje van nog geen €10 een bruidsboeket moeten maken. En zelf de gigantische corsage moeten bijknippen.
    Schandalig duur voor een mislukt boeket op een memorabele dag. Dit was echt een mega misser en heeft behoorlijk wat invloed gehad op de bruid. Echt verdrietig.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    -

    GROOT besteld - mini gekregen

    Review over Euroflorist.nl

    Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
    Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?

    Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
    Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.

    Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.